tisdag 14 maj 2013

Lite mys

 Hej på er
Idag är det mulet och lite regn här,men det gör inget man är ju ledig idag och jag åker till stugan,ska bli helt underbart skönt att bara vara och sitta och titta ut över vattnet.
 En av valparna följer med då han inte flyttar fören 24 maj till sundsvall,han är världens finaste och goaste kille.
En av mina favorit krukor har flyttat in i köket,tok gillat denna härliga kruka som jag fick i present för många  år sedan.

Nu ska packas och handlas innan jag drar till stugan.

Och jag vill påminna om att jag har stängt i min lilla butik på onsdag 15 maj,då jag inte kan ta mig hem från stugan då. men har öppet som vanligt igen lördag 18 maj mellan11-15oo

Stora varma kramar till er alla

Ninni

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vad kul att en av valparna hamnar i min stad ;))) Dom var ju så söta;)
Hoppas du får det trevligt i stugan!
Kram bia

Hanna sa...

så fina saker.
Ha en bra kväll.
kram
Hanna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Mys inne får man ha om det regnar :)
Här visar solen sig faktiskt idag.
stor kram
Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...